سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 26480
تعداد کل یاد داشت ها : 11
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 4:5 ص


سلام بر صاحب کوی انتظار، همو که انتظار را آفرید و منتظران را در انتظار آفرید تا پی به عیار آنان ببرد، سلام بر او که منجی را آفرید تا انتظار معنا یابد و انتظار بدرخشد و دیده شود. 
 
سلام بر لحظه انتظار، لحظه‌ای که به انسان معنا می‌بخشد و بستر رشد را برای فراهم می‌سازد، سلام بر لحظاتی که انسان منتظر، از پا نمی‌نشیند و می‌کوشد تا خود را احیا کند و خدا را به یاد آورد و برای رهایی، گام‌هایی استوار بردارد.

سلام بر انتظار مومنان، کسانی که خود را می‌شناسد و برای شناختن محبوب دو عالم، یک لحظه کوتاه نمی‌آیند و یک دم، غافل نمی‌شوند و برای شناساندن حضرت دوست، به بی‌خبران، همواره کوشا هستند و خود را در این راه روشن، حاضرند فدا کنند تا عشقشان را به صاحب‌شان نشان دهند.

سلام بر کوی انتظار، وادیی که منتظران را گرد هم آورده تا پناهگاه امنی برای دوستداران رهایی باشد و نشانه روشنی برای شیطان که می‌خواهد بر شمار ناامیدان بیفزاید.

سلام بر صاحب کوی انتظار، همو که انتظار را آفرید و منتظران را در انتظار آفرید تا پی به عیار آنان ببرد، سلام بر او که منجی را آفرید تا انتظار معنا یابد و انتظار بدرخشد و دیده شود.

سلام بر هر کسی که با انتظار پیوند دارد و انتظار را دوست دارد و انتظار را بهترین شیوه‌هایی می‌داند و انتظار را حقیقتی جاری می‌پندارد.

سلام، سلام بر لحظه‌ای که انتظار پایان می‌پذیرد و منتظران نمونه، با کارنامه‌ای درخشان در برابر منجی حاضر می‌شوند و روی‌شان سپید است و دست‌شان پر و ره‌توشه‌شان، نشانه روشن تلاش آنان است.

سلام، سلام بر لحظه‌ای که شیطان نعره می‌زند از درد و می‌لرزد از خشم و می‌ترساند بندگان را، ولی دیگر ترساندن سودی ندارد و ترسیدن، معنایی ندارد.

سلام بر لحظه‌ای که دوره اهریمن به پایان می‌رسد، پایان راهی که از آغاز پایان تلخ آن پیدا بود.

سلام بر لحظه‌ای که انسان به رونق می‌رسد و خرد به جایگاه نخست خود باز می‌گردد و عشق از گزند هوس در امان می‌ماند و بیراهه‌ها مسدود می‌شود.






      

http://www.newsbank.ir/images/page/Full/3356_Page_2.jpg

 

بانکی داریم که در آن هر روز صبح 86هزار و 400 تومان

به حساب ما
واریز می شود و تا آخر شب فرصت داریم
همه پولها را خرج کنیم ،‌چون
آخر وقت حساب، خود به خود خالی می شود .
 
در این صورت
چه خواهیم کرد ؟
 
البته که سعی می کنیم
تا آخرین ریال را خرج کنیم !
 
هر کدام از ما چنین بانکی داریم : بانک زمان
 
هر روز صبح ،‌در بانک ما 86400 ثانیه اعتبار
ریخته می شود
و
آخر شب، این اعتبار به پایان می رسد .
 
هیچ برگشتی نیست و
هیچ مقداری از این زمان
به فردا اضافه نمی شود .

 
هر لحظه گنج بزرگی است، ‌
گنجمان را مفت از دست ندهیم .
باز به خاطر بیاوریم که
زمان به خاطر هیچکس منتظر نمی ماند .
دیروز به تاریخ پیوست و بازگشتی ندارد .
 
فردا معمایی است که نمی دانیم آن را
خواهیم دید یا نه .
و امروز هدیه است .
 

امروز همان فردایی است که دیروز نگرانش بودیم !

 


 

پ . ن :

امام علی علیه‏ السلام :

مَن حاسَبَ نفسَهُ وَقَفَ علی عُیُوبِهِ؛

هر کس به حساب نفس خود رسیدگی کند به عیبهایش آگاه شود.

(شرح غررالحکم، ج5، ص299)






      




+ گفت از اسکله چه خبر؟ گفتم: « منتظر شماست که بروید شهید شوید.» خندید، چند قدم جلو رفت، برگشت نگاهی کرد و دوباره رفت. جسدش را که آوردند گریه ام گرفت. گفتم: من شوخی کردم، تو چرا شهید شدی؟!



+ دلتنگی ... دلتـــــنگی نه با قلم نوشـــــته می شــــود ، نه با دکــــمه های ســــــرد کیــــــبورد .... . . . دلتـــــنگی را با اشــــک می نویســـــند !!! یا صاحب الزمان ...



+ هر چه آید به سرم , باز بگویم گذرد . . . وای از این عمر که با "میگذرد" ، میگذرد . . .!



+ بعد از ایمان به خدا نعمتى بالاتر از همسرموافق و سازگار نیست پیامبر اکرم " مستدرک ج 2 ص 532 " پی نوشت : خدا کنه این مدل عشق های پاک ایرانی تبدیل به افسانه نشن !



+ خنده همیشه زیباترت می کند خنده های بی ریای کودکی را با خود به بزرگسالی ات بیاور ...



+ به آنچه که در زمین است رحم کن ! تا خدای در آسمانها به تـــــو رحم کند . . . . . «مَن لا یَرحَم لا یُرحَم» یعنى کسى که رحم نکند، مورد ترحم قرار نخواهد گرفت. خداوند از میان بندگانش فقط به رحماء و افراد مهربان، رحم می کند.



+ اینکه چند روز پیش نتانیاهو... . . رفته تو راهپیمایی علیه تروریسم شرکت کرده... . مثل این میمونه که گلشیفته فراهانی... تو همایش عفاف و حجاب شرکت کنه مَدیونی فکر کنی به دوتاشون تیکه انداختم به شرافتشون قسم :))



+ حس زندگی یعنی این: اراده توکل امید شجاعت هر چی حس مثبته، تو این عکس موج می زنه خیلی عکس قشنگیه. ان شالله که این بسیجی شجاع صحیح و سالم باشه یا شهید شده باشه !



+ و ان تعدوا نعمة الله تا تحصوها و اگر نعمت های خداوند را شماره کنید هرگز نتوانید ...



+ گاهی آنقدر در روز مرگی غرق می شویم که فراموش می کنیم ساده ترین داشته های ما شاید آرزوی فرد دیگری باشد ما از امر ونهی پدر کلافه هستیم و دیگری در آرزوی شنیدن صدای پدرش ما از باب میل نبودن غذا به جان مادرمان غر می زنیم و دیگری در حسرت صدا کردن نامش وشنیدن جوابش از گرما می نالیم از سرما فرار میکنیم در جمع ازشلوغی کلافه می شویم . ودر خلوت از تنهایی بغض می کنیم ....